Monday 18 November 2013


20 comments:

  1. Elsabe Kok, I have gained so much inspirational thoughts from Elsabe's blog. I also enjoyed Lucas's blog very much. Even after all closed, Elsabe still kept on talking to me personally. I also enjoy going back to her comments.

    ReplyDelete
  2. I dismally failed my post assesment due to not reading properly. All self inflicted. I am always careful in what I read and write and I did exactly what we spoke of in the blog the whole week. Got distracted by other not-interested parties but have a lot to say about comments. Next time I will be stronger and better equiped.

    ReplyDelete
  3. Elsabe Kok, she made very valid points in her posts and kept me entertained!;-)

    ReplyDelete
  4. twee sms votes vir Elsabe van 072 847 93?? en 082 678 99??

    ReplyDelete

  5. Jean Campher votes for Elsabe Kok.

    ReplyDelete
  6. Hello daar almal.

    Elsabe. Lyk my ek gaan verloor oor ek nie so wel bekend is soos jy nie.


    Ek huil sommer want ek wil so graag gaan rus.

    Wat van ons share?

    Lucas

    ReplyDelete
  7. Hi Lucas
    My vote gaan vir jou!
    As jy in die bike se saddle bag kan pas vat ek jou saam!!!! hahahahaha

    ReplyDelete
  8. LOL

    Elsabe

    Ek het n motor. En ja my vote gaan vir jou.

    Die rep ding laat my seker baie natuur sien, was net lanklaas by die see.



    ReplyDelete
  9. Aw Lucas, nou maak jy ons sommer sleg voel jong! Dis nou jammer ek het klaar gestem, next time;-)

    ReplyDelete
  10. En die volgende is ook vir Elsabe, ek reken dit is half 'n Goscor / Bobcat challenge. Toe Lucas kry die mense van Bobcat om vir jou te vote.

    Portia Xaki
    Stanley Dladla
    Desmond Tshabalala
    Jermaine Morris
    Cindy Ncube
    Megan Bauchop


    Ek hou jul updated!

    ReplyDelete
  11. Ai

    ek wens ek kon...ek is te jonk by ons maatskappy...dis nr 1 en dan is daar die feit dat almal elke dag elsabe se naam sien.

    Ek gun dit vir haar.

    Gee dit vir haar. Ek gee nie op nie maar ek weet sy is al lank by Goscor en almal ken haar. Sy is n stunning mens en ek se sy moet dit gaan geniet.

    Lucas oor en uit

    ReplyDelete
  12. Eerste vote vir Lucas - Lucia Wilson
    whoop whoop!

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. I'm voting for Elsabè Kok! :) ;)

    ReplyDelete